dilluns, 13 de juny del 2011

HEM ARRIBAT A 1000 !!!

Oeeeeeee, oe, oe, oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

EL RACONET DE TUTORIA DE 2n A HA TINGUT 1005 VISITES!!
Em costa de creure. Cap a finals de novembre, quan vaig crear aquest bloc, mai m'hagués pensat que arribaríem a aquest punt. Avui he entrat a les estadístiques del bloc i ho he vist: 1005 visites.

Increïble però cert. No deixa de sorprendre'm que allò que escrius en la intimitat de casa tingui tants seguidors. Vaig crear aquest bloc amb l'únic objectiu de penjar el material audiovisual per a treballar en les tutories i poder accedir-hi fàcilment, però poquet a poquet, hem anat donant-li contingut fins que el bloc ha deixat de ser només meu i ha passat a ser el nostre bloc, EL BLOC DE 2n A.
"Rodri penjaràs açò?" "Rodri penjaràs allò?" Us l'heu fet vostre i això m'agrada, m'agrada molt.

I es que teniu rao. Aquestos dies canteu una cançoneta que és del tot veritat:
(Per als que no sou de classe, penseu en la cançó que canten els seguidors del BARÇA, però amb la següent lletra):

"O, LE, LE,
O, LA, LA,
SER DE 2n A ÉS,
EL MILLOR QUE HI HA..."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada