dissabte, 11 de juny del 2011

2n A: MÉS QUE UN GRUP !!

Aquesta setmana ha resultat un tant complicada. Els nervis i l'estrés de final de curs ens han passant factura a tots. I menys mal que el temps ens ha acompanyat i ha fet fresca. No vull ni pensar el que hagués passat si aquestos dies hagués fet calor... (L'experiència d'aquestos anys hem diu que un munt d'adolescents confinats en un espai reduït i sotmesos a una temperatura ambiental elevada resulta una combinació bastant explosiva... ;)

Però avui ho hem deixat tot de banda i hem anat de dinar de fi de curs. La llàstima és que no hem pogut ser-hi tots: Tomeu, Miquel, Jaume-F i Enzo, us hem trobat a faltar...

I és que quan volen si que saben espavilar-se. Aquest dinaret l'han organitzat ells tots solets, i val a dir que ha sortit molt bé. Els havieu d'haver vist; alguns i algunes (i no vull dir noms) han "tripitit". Mare meva com mengen aquestos al·lots!!

En acabar de dinar, Aina s'ha aixecat i en nom de tota la classe, m'ha fet arribar unes paraules molt guapes. Que voleu que us digui, mooooooooltes gràcies. Que no me'ls toquin, que no em toquin a aquestos nins!

Després he acompanyat a en Sega i m'ha mostrat el centre on viu, i he conegut als seus companys i als seus tutors. I me n'he vingut a casa content per tot plegat. Tinc una feina molt guapa, si senyor.

Ho diuen els Manel "...i no saps perquè, però estàs content, i vas veient coses pel món que t'estan agradant tant, i agraeixes que entre tots em féssiu créixer amagat..."

Us deixe aquí unes quantes fotos del dinaret. Ah, i no passeu pena, el dia 24 us les passaré totes...
2n A de dinaret on PhotoPeach
VA ASSUMIM-HO, ELS DIES BONS GAIREBÉ SOM INVENCIBLES!!!

2 comentaris:

  1. Aquest dinar va ser lo millor que hem pogut fer en tot el curs, es vera que se mos dona bastant bé això d'organitzar dinars i festetees eeeh Rodrii!
    Res més...tan sols que sé que no m'equivocaré en dir això en nom de tota la classe: T'ESTIMAM RODRI. Dante

    ResponElimina
  2. miquel cabello busquets20 de juny del 2011, a les 22:05

    llastima que sagi acabat la escola m'hos ho pasavem tant be

    ResponElimina