dilluns, 27 de juny del 2011

FINS AVIAT...

El curs ha estat llarg i sobretot intens. Aquest ha estat un any un tant especial per jo, ja que era el meu primer curs a l'IES BINISSALEM, i us he de dir que m'he sentit molt bé. Companys i alumnes m'heu acollit força bé. M'heu fet sentir a gust i us ho agraeixo. Però crec que no sou del tot conscients del que heu fet; ara m'haureu de sufrir un temps perquè em pense quedar per aquí una bona estona... ;)

I si, tot arriba, i ara és l'hora dels acomiadaments. I per acomiadar-me, he triat una perla en forma de vídeo, un d'aqueixos vídeos que m'agraden i que m'agrada compartir amb vosaltres. Coneixeu l'EQUIP PETIT? Jo en som fan...

L'equip petit del Margatània FC és un equip de futbol A-7 Pre-benjamí, format l’any 2008 per l’AMPA de les escoles Margalló i Cossetània de Vilanova i la Geltrú. Durant tota la temporada, l’equip ha perdut tots els partits que ha jugat, amb derrotes que han arribat a golejades de fins a 27 a 0. En total, els han arribat a fer 271 gols en contra.

Amb tot i amb això, tots i cadascún dels components de l'equip han jugat cada partit com el primer, amb el seu màxim esforç, sense desmoralitzar-se, aprenent a jugar a futbol i a respectar el contrari. Tota una odissea per a una colla de petits esportistes que tot just s'inicien en el món de l'esport i que, de ben segur, arribaran molt lluny en l'esport de ser persones.

Cal remarcar també l'esforç dels mateixos pares i mares, animant en tot moment els petits jugadors de l'equip, explicant-los que amb esforç i dedicació els resultats arriben.

Després, cercant per la xarxa he llegit la crònica del darrer partit que en fa l'entrenador, en Carlos. Acaba dient que "després d'haver fet 1 gol, ara si que podem acabar tranquils la temporada, donant alegries als pares i mares que en cada partit han patit com els que més, animant a l’equip en tot moment, suant la samarreta com els mateixos jugadors i a no baixar el braços, com han fet cadascun dels jugadors del Margatània."

SÓN FANTÀSTICS!!! Trobeu algun paral·lelisme? Trobeu similituds amb qualcú? Doncs jo si.

Quan he conegut la història d'aquest GRAN EQUIP, he pensat en 2n A. A nosaltres no ens han arribat a fer grans golejades, no vaig per aquí, però com l'equip PETIT, partíem d'una situació difícil i complicada i hem jugat cada partit com el primer, amb el màxim esforç, aprenent a jugar i a respectar al contrari i com ells, de ben segur arribareu molt lluny com a persones. I tot això ha estat possible, entre d'altres, perquè els vostres pares, com els seus, han estat ahi, suant la samarreta i patint a cada partit ;)

I faig meva la crònica de l'entrenador, en Carlos. Tots i totes hem après el significat de jugar en un equip. Hem valorat el fet d'aprendre, cada dia més, a saber que s’ha de fer en les diferents posicions dins del camp, ajudant als companys en el terreny de joc i apreciant la feina dels altres.

I com en Carlos, jo també estic contentíssim del resultat d'aquesta temporada. M'hagués agradat que els resultats de tothom haguessin estat bons, els millors, però no ha estat del tot possible. Malgrat tot, estic content i orgullós dels meus al·lots, del meu equip, i de tot el que hem aconseguit junts...

Hem marcat un gran gol i l'any que ve també en marcarem, més i millors!!

Sort i fins aviat...

rodri

1 comentari:

  1. Rodri, vull que me passis aquelles fotos que m'hos vares fer a nen PereMiquel a nes meu germà i a jo, a tecnologia, que estaveem tot xulos.M'agradaria moltissim que me les puguessis passar per tenirles, al meu ordinador. Mos veim a setembre!

    ResponElimina