dijous, 26 de maig del 2011

DIJOUS 26: CONCERT DELS MANEL

Avui és el dia. Els MANEL arriben a la sala gran del Teatre Principal de Palma per a presentar el seu nou treball: "10 milles per veure una bona armadura".
Jo no vaig tenir la sort d'aconseguir entrades; es van esgotar tot d'una, però l'altra setmana vaig anar a veure'ls a Mataró i que voleu que us digui, em van encantar. Va ser un concert mooooolt especial. (si PS, mooooolt especial...)

A classe hi ha uns quants seguidors dels Manel. Algú va aconseguir entrades? No m'heu dit res. Si sou dels afortunats que vau aconseguir entrades, gaudiu del concert...

...i vas veient coses pel món que t'estan agradant tant...

4 comentaris:

  1. aiiii. quina enveja la nostra famili ens viem quedat sense entrades, pero ja en tenim per anar-los a verure a alcúdia, que toquen MANEL+ANEGATS+SUASI, a i si a qualcú li interesa pel sevicaixa els podeu treure viaca els MANEL!!

    "un home amb ulleres de pasta gruixuda
    es passeja pel pot nerviós,
    ja fa més d'una hora que la seva dona lespera el doctor Ramón............."
    PER JO LA MILLOR!!

    enric-F

    ResponElimina
  2. Va, assumim-ho, els dies bons gairebé som invencibles! ;-)

    ResponElimina
  3. enric-F: si no existires hauriem d'inventar-te...

    ResponElimina
  4. gracies per tot rodri, de veres...
    "i trobar un reconet que mellunyi del grup,
    una ombreta tranquila on desaperseburt
    i per fi relexar-me i celebrar el plaer indescriptible que es estar amb tu... avui quet fas gran"

    ResponElimina