dimarts, 19 d’abril del 2011

DIMARTS 19 D'ABRIL: FESTA SORPRESA

Avui ha estat un dia molt intens per jo.

M'he aixecat una mica "sensiblero" i mireu amb que m'he trobat quan he arribat a classe: han organitzat una festa sorpresa!!

Com pot ser? Si em passe el dia barrejant-los...

Doncs això, que se m'ha fet un nus a la gola...

Aquesta feina no és sempre tan dolça com pugui semblar des de fora. Moltes coses no han sortit com jo volia, en alguns moments m'hagués agradat ser i actuar d'una altra manera.

De vegades sembla que el teu esforç i el teu treball no serveixen de gaire, i tendeixes a la insatisfacció; perdent una mica de la il·lusió i de l'optimisme tan imprescindibles per aquesta feina.

Però de vegades passa allò que no esperaves...

Potser no treurem un 10 en matemàtiques, potser les nostres mitjanes no seran les més altes de l'institut, d'acord, però no, no canvie aquest grup per cap altre...

I és que com diuen els Manel:

"I, a vegades, ens en sortim,
i, a vegades, ens en sortim.
I a vegades, contra tot pronòstic una gran bestiesa capgira allò que crèiem lògic,
tot fent evident,
que per un moment,
ens en sortim"

Gràcies a vosaltres...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada